HALAMAN

PENGUNJUNG NELAYAN KLASIK

18 Januari 2011

KAKI PANCING CORNER....

Bagi anda yang minat memancing, kawasan ini salah satru port perjuangan anda. Samada boleh memancing di atas jeti nelayang mahupun di atas 'Para Ternakan kupang'. Meskipun baru beroperasi namun sambutan yang amat mengghairahkan dari pemancing  di sini.

Hasil yang terkini dinaikkan oleh satu group pekerja kilang menaikkan seekor pari yang beratnya lebih 5 KG rasanya. Pari Harimau pulak tuu.... Group ni dari malam sampai pagi.



Jeti Nelayan

Ikan Malong yang di naikkan


Abang Md Zin. Salah seorang pembawa kaki pancing ke pulau yang diminta pelanggan seperti Pulau Besar,Pulau Serimbun,Pulau Lalang,Pulau Dodol dan banyak lagi tempat menarik samada. aktiviti memancing,pelancongan ataupun Skuba & Snokling. Beliau baru sahaja tamat dari perkhidmatan jurulatih askar komando. Muka memang garang tapi hati banyak manis daaa.....






Khuatir keselamatan kaki pancing yang baru di hantar ke lokasi memancing malam tadi.Beginilah di fikiran semua ahli nelayan yang terlibat menghantar pelanggan nya ke para kupang untuk memancing. Promosi memancing RM 20 seorang di kenakan .

Pandangan para kupang dari daratan.
















1 ulasan: